Deliver on a promise
Het consumentengedrag is de afgelopen jaren veranderd. De online bestedingen is het eerste half jaar van 2022 met 9% gestegen t.o.v. dezelfde periode in 2021. Consumenten zijn gewend geraakt aan 'online'. Ze willen flexibel zijn en keuze hebben in verzending door meerdere vervoerders en een breder aanbod aan bezorgservices. Daarbij is het belangrijk voor de klant hoe ze hun producten op de eenvoudigste en voordeligste manier kunnen ontvangen.
De groeiende wereldbevolking wordt kapitaalkrachtiger, mondiger en bewuster. Consumenten eisen de beste producten, zo vers en makkelijk mogelijk, het liefst aan huis bezorgd op een precies tijdstip. Last mile delivery is de uitdaging van de toekomst, terwijl de steden verstoppen. Wij pakken deze uitdaging op bij het begin: het koelen van de ladingdrager. Zo kan de hele cold chain zo flexibel, efficiënt en duurzaam mogelijk werken. Ben je producent, distributeur of retailer? Wij zorgen dat jij jouw beloftes aan klanten kan waarmaken.
Wil je een keer met ons hierover sparren? Vul het onderstaande contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op!